onsdag 4 december 2013

ENGELSKA

Vi har jobbat med temat Energifallet. Jag tycker att det har varit roligt att arbeta med för att man fick lära sig mer om miljön och energin och det tycker jag är intressant. Det var roligt att kolla på de olika videoklippen på Youtube. Jag tyckte att det var roligt för att vi inte brukar göra det så mycket och för att dom var roliga att kolla på. Det som har varit bra med arbetet är att vi har jobbat för miljön och det har fått alla att tänka på det lite extra och det tycker jag är viktigt. Under tiden vi har jobbat med det här har jag lärt mig vad man kan göra för att hjälpa miljön. Till exempel att sortera och släcka lampor och så för jag har inte riktigt tänkt på det. Jag tycker att det bästa med det här temat är att det har ett bra syfte.

1 kommentar:

  1. Vad bra att du tycker att det har varit roligt! Och ännu bättre: att det har gett dig något mer än bara engelskkunskaper! :-)

    SvaraRadera