onsdag 11 december 2013

UTVÄRDERING

Jag tycker att arbetet med energifallet och bloggen har funkat bra. Bloggen har varit rolig att jobba med och jag tycker att det har varit bra att jobba med den för att man får prova på att göra en blogg och skriva inlägg. Det som har varit lite mindre bra är att eftersom den är på internet och det inte funkar ibland har man blivit tvungen att skriva på pages och det har varit lite jobbigt ibland. Men jag tycker att det mest har varit bra och roligt att jobba med den.

Det som har fungerat bäst och varit roligast med temat energifallet var när vi jobbade i grupper, för jag tycker att det har fungerat väldigt bra. Det var också väldigt roligt att få veta mer om miljön. Det som jag skulle önska är att vi skulle ha jobbat med lite fler olika uppgifter och inte samma hela tiden.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar